Vitajte v DantehoHrnci !

Vítam Vás na mojom novom kulinársko-eklektickom blogu, v ktorom by som Vám chcel priblížiť niečo z mojich kulinárskych výtvorov a podnietiť Vaše zmysly ku kreativite v kuchyni i mimo nej...
Postupne budem uverejňovať recepty ktoré som našiel na webe rovnako ako v rôznych kuchárskych knihách, alebo ich len tak vymyslel alebo jemne poupravil. Taktiež by som chcel ponúknuť tipy na kvalitné suroviny a otestovať ich.Nechcel by som sa obmedziť len na jedlo samotné, pretože je to pre mňa záležitosť nekonečne pestrá, a berem ho tak trochu z duchovného , zdravotného, zmyslového alebo aj liečebného hľadiska. Skrátka v každom jedle sa nachádza nadnesene povedané kus vesmíru a človek ktorý varí je tak v tom momente jeho obrazom... Mojim cieľom je podnietiť Vašu predstavivosť, chuť, tvorivú silu aby sme z kuchyne vytvorili laboratórium chuti,farieb,zmyslov a zároveň si pri tom oddýchli a zahrali sa... A k tomu všetkému, všetko chutne,hravo,zdravo, aby sme mali chuť a silu tvoriť ... A nielen v kuchyni ale aj v "skutočnom živote", ktorý si tiež sami "varíme". Vitajte v DantehoHrnci!:)